Programare.org - Programare Romaneasca: C/C++, PHP, Java, .NET, VB, Delphi, etc.
HELP PLEASE ! Prelucrarea sirurilor caracteriale in C++;

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Programare.org -> C / C++ / Visual C++
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
NoVaK
Junior

Data înscrierii: 21/Dec/2009

MesajTrimis: Lun Dec 21, 2009 10:47 pm    Titlul subiectului: HELP PLEASE ! Prelucrarea sirurilor caracteriale in C++; Răspunde cu citat (quote)

Salutare oameni buni.
Sunt student al cursului I de facultate. Studiez C++ de la inceputul semestrului si am facut progres considerabil in conceperea acestui limbaj. Fiinde printre cei mai "dezghetati" din grupa un elev m-a rugat sa-l ajut cu o problema. La prima vedere mi-a parut usoara insa cind m-am apucat s-o fac am intilnit greutati pe care nu le-am putut depasi. Mai pe scurt conditia problemei suna in felul urmator :

Pentru o propozitie data sa se calculeze fregventa repetarii fiecarui cuvint din aceasta propozitie.

Rog toti binevoitorii de pe acest forum sa contribue la elaborarea acestui program, chiar am nevoie urgent de el Crying or Very sad .

Multumesc anticipat.

P.S. Folosesc DevC++ 4.9.9.2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jos8cal
Avansat

Data înscrierii: 14/Feb/2007

MesajTrimis: Lun Dec 21, 2009 11:13 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Spargi propozitia in cuvinte, le bagi intr-un map (cuvint, frecventa) si la sfirsit parcurgi map-ul si afisezi frecventa.

pentru fiecare cuvint din propozitie
map[cuvint].frecventa++

pentru fiecare cuvint din map
afisezi map[cuvint].frecventa

Ultima modificare efectuată jos8cal la Lun Dec 21, 2009 11:25 pm, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
NoVaK
Junior

MesajTrimis: Lun Dec 21, 2009 11:23 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

jos8cal a scris: